Några av mina intressen, sticka till olika hjälporganisationer, gjuta i betong och fotografera

Några av mina intressen, sticka till olika hjälporganisationer, gjuta i betong och fotografera
foto: Anne-Lie

söndag 30 december 2012

GOTT NYTT ÅR!!!!!!


GOTT NYTT ÅR till er alla!


Så är det dags att vaka in i ett nytt år igen, ganska spännande att se vad 2013 kommer att innehålla.
I min familj kommer det säkert att bli en hel del förändringar.... men, men, när och hur återstår att se.

Det här tänker jag ägna nyårsafton åt, att pussla ihop mitt nyinköpta pussel, jag kanske inte blir klar men hoppas komma en bra bit på väg. Hur motivet ser ut får ni se när pusslet är färdigt.
Ja, så ska vi väl äta lite gott också och umgås med varandra, skjuta nyårsraketer osv. Två av ungdomarna ska ut på annat håll och två ungdomar är kvar hemma.

http://www.youtube.com/watch?v=LRa8g-m4UNk


GOTT NYTT 2013!

33 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År till Dig, vännen :)

Ann-Louisekram ♥

Jenny sa...

Gott nytt år! Hoppas det blir ett fint år,

kram
Jenny

Snäckskalsdalen. sa...

Gott Nytt År!

Det magiska klockslaget närmar sig med stormsteg. Jag ska ta och lägga in min nyårsbild jag också!

Kramar och tack för allt i år!
Agneta

Bea sa...

Hej!
Vi får hoppas att det nya året bjuder bara goda ting!

Gott Nytt År!

Kram /bea

PS Vi får se om jag får till en beskrivning på klockan efter nyår :)

Ingrid sa...

Förr hade vi alltid ett julpussel. Vi tände eld i kakelugnen i salskammaren och satt där och pusslade.

Jag ska faktiskt köpa mig ett pussel nästa gång jag kommer till Visby. Det kan man ju roa sig många ensamma timmar med.

Gott Nytt År Anne-Lie!
Kram, Ingrid

sjusoverskan sa...

Hej!

Visst är det underbart att pussla!
Jag lägger pussel på nätet!

Önskar Dej och Din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram Inger

Äppelblom sa...

Inga problem - visst får du låna låten! Den är så fin!
Många varma kramar till dig och en önskan om att du och din familj får ett Gott Nytt 2013!

Eva Trillian sa...

Önskar dig en fin nyårsafton och ett Gott Nytt År, Annelie!

Birgitta sa...

Jag vill önska dej också ett riktigt GOTT NYTT ÅR.
Kram Birgitta

Helens trädgård sa...

Vill önska dig ett Gott slut och ett Gott Nytt 2013!
Må väl!

Evas Pyssel sa...

Det var många bitar du ska pussla ihop. Lycka till med det ! Äta gott och umgås blir det här också. Först med hela familjen, utom yngste som är på semester långt borta.Sen med goda vänner. Undrar hur 2013 ska bli ??? Hoppas på ett toppenår kan man ju alltid.
Ha en trevlig nyårsafton !!!
Kram Eva

Felix sa...

Lycka till med pusslet - även livspusslet...

Önskar dig ett gott slut och ett Gott Nytt År!
Elisabet

Monica sa...

Ett Gott Nytt År önskar jag dig och hela din familj!
Jag har också ett pussel på gång...
Nyårskram, Monica

Margot sa...

Önskar dig och hela din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kram Margot

Berit sa...

Jag vill önska dig en underbart nytt år med många glädjeämnen!!

Rosor och Pioner sa...

Detsamma till Er...GOTT NYTT ÅR!

kramar från mig

Raija sa...

Så längesen jag la pussel som är så roligt. Här skulle vi inte få ha bitarna i fred för alla djuren.

Ett riktigt Gott Nytt År till dig också.

Helena sa...

Gott nyttår! Lycka till med pusslandet, hoppas det får ligga ifred. Ha en fin nyårsafton.

Kerstin: sa...

Gott nytt år till dej också och tack för det här året. Vi får hoppas på ett fint år 2013.

Kul att bygga pussel. Vi köpte två på loppis i höst, kanske nåt vi ska plocka fram och sysselsätta oss med till tolvslaget.



Suss o Kai sa...

Gott nytt år Kram Suss

Unknown sa...

Önskar dig ett Gott Slut o ett underbart GOTT NYTT 2013. Kramar Beijan

Mimmi sa...

Puzzel är skoj men svårt med tre väldigt sociala kisar som gärna vill hjälpa till.
Gott nytt år!

nattugglan sa...

Gott nytt år till er oxå.. Va kul med ett pyssel.. det ger en lung o ro..så länge du man sitter,, hihi

Annika Christensen sa...

Gott slut och Gott nytt år till dig också. Hoppas att allt blir på bästa sätt för dig och din familj.
Annika

Eva Linnea sa...

GOTT NYTT ÅR!
Hoppas vi kommer att träffas under året.
Kram från Eva Linnea

Agneta sa...

Gött Nytt År.
Kram Agneta

Lisa i byn sa...

Önskar er ett gott slut & ett gott nytt år!

Kram Lisa

Nette Cecilia sa...

Gott nytt år ,Nette

Hanna sa...

Låter som om du skulle ha en bra nyårsafton. vi var också hemma, hela familjen denna gången. Dottern hade åkt på ett kristet nyårsläger, men hon mådde inte riktigt bra så hon kom hem redan på söndag morgon, maken fick åka och hämta henne.
Men det var så skönt att vara hemma allihop tycker jag. Vi såg en film tillsammans (kontiki) och åt god mat, bättre blir det inte.
Kram
Hanna

Charlotta sa...

Ett pussel är en bra sysselsättning en mörk vinterkväll. Ser fram emot att se när det är färdigt.

Önskar dig en god start på nya året.

Helena sa...

God fortsättning på trädgårdsåret!
KRAM från mig!

Polargrevinnan sa...

Önskar dig god fortsättning på det nya året. Tack för fin nyårssång, den kändes bra att höra fastän det är några dagar in på 2013.
Jag blev sugen på att lägga pussel.
Bäst är det när bitarna får ligga på bordet och när jag går förbi stannar
jag och letar rätt på några bitar. Jag har inte tålamod att sitta i timmar.
Ha det bra!
Kram Viola

Hanna sa...

ha en fin kväll.
Kram
Hanna