Några av mina intressen, sticka till olika hjälporganisationer, gjuta i betong och fotografera

Några av mina intressen, sticka till olika hjälporganisationer, gjuta i betong och fotografera
foto: Anne-Lie

torsdag 30 april 2015

Ensam promenad

Jag tog en promenad ner till Sjöudden idag för att skingra mina tankar. Det blåste rejält men det var skönt att krypa in i vindskyddet, där var det lä, fast solen var åt fel håll. Och framför allt var det skönt att sitta ensam med sina tankar. Jag var hos doktorn igår och det kändes väl ganska bra efteråt, nu får jag vänta på provsvaren...(fast idag gnager oron).

Inget fel på utsikten inne från vindskyddet.
Solen glittrade i vattnet, jag såg några svanar på sjön, tussilagon stod och lyste som en liten vårsol på gräset, på vägen hem såg jag en utslagen smultronblomma på skogsstigen. Det finns mycket vackert att njuta av den här årstiden, fast just idag var det lite svårt.

Önskar er alla en fin valborgsmässokväll. Här blir det bara lite grillning i all enkelhet med några goa´ vänner.




4 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Trevlig valborg ,vi firar inte tittar bara på Tv ,Nette

Vform sa...

Fina bilder du visar från ditt "tanke-ställe"!
Ibland är det skönt att koppla bort allt o bara vara! Hoppas det är positiva besked du får!
Varma valborgskramar till dig!

Monica sa...

Jobbigt att vänta på läkarbesked! Håller tummarna för att det ska bli ett bra besked! Skönt att du har ett vackert ställe att samla tankarna på!
Önskar dig lycka till!
Kram, Monica

ulla laiho sa...

Livet är svårt ibland när sjukdomar tränger sig på. Man försöker leva som vanligt men oron mal.

Hoppas det inte är något allvarligt du råkat ut för.

Trevlig Första Maj!