Några av mina intressen, sticka till olika hjälporganisationer, gjuta i betong och fotografera

Några av mina intressen, sticka till olika hjälporganisationer, gjuta i betong och fotografera
foto: Anne-Lie

torsdag 16 augusti 2012

Baksidan

Torsdag kväll igen...och Carina har gett oss nytt ord i fototemat. Ordet är baksidan och det tolkar jag så här.
Det finns ju hur många recept som helst på olika bakverk i veckotidningar, i kakböcker, på internet osv. och det kan man väl kalla baksidan, eller hur.

Här hittar ni fler bidrag.

25 kommentarer:

sinneskatten sa...

Absolut! visst är det baksidan!

sjusoverskan sa...

Haha, den va rolig men jag håller med!
Kram Inger

ulla laiho sa...

En jättefiffig tolkning!!! Det är sådana här utvikningar av ämnet som är så intressanta.

Monica sa...

Fyndigt!
Kram, Monica

Pumita sa...

Hihi, precis min tanke! Men jag bakar så sällan så jag valde annat istället. :)

Snäckskalsdalen. sa...

Mitt i prick! Jättebra!
Kram

SoF sa...

Absolut!
Var inne på samma tanke faktiskt - men i slutändan blev det nåt helt annat.

Ha det gott & Trevlig helg!

Hanna sa...

Det tycker jag var roligt. Ha en fin fredag!
Kram
Hanna

Pysselfarmor sa...

ha ha så finurligt!
;-)

Cecilia Artista sa...

Riktigt kul med baksidor men kanske inte så nyttigt!

Marit Johansson sa...

Vilken rolig tolkning, det tog ett extra tankevarv innan jag fattade.. :)

Anneli - A'la Foto sa...

hahaha...det är nog detta temas roligaste och fyndigaste tolkning! :O))

Ha en skön helg!

Annemor sa...

Flott tolkning :_)
Mormorklem på fredag

Anni sa...

Vi var visst flera som tänkte så, även om inte alla gjorde slag i saken. Konstigt egentligen eftersom jag bakade så mycket igår!
Kul bild och goda ser kakorna ut!

Stare Ström sa...

Så kul att vi kom på samma idé!

Hanna sa...

Åh, ytterligare en bakbok att kika in i, trevligt. Smart lösning, hoppas du bakar något gott också ;0)

Erik Semlan sa...

Passar på att kika på din baksida.
En del pyssel med Spiralkakorna, säkert gott med lite glass som de föreslår.
Har du testat kakreceptet?

Suss o Kai sa...

Hihi den var bra :) verkligen fyndigt Kram Suss

Ingrid sa...

Vilken fiffig tolkning!!

Kram, Ingrid

ormbunke sa...

Bra tänkt och snyggt fotat. Det där med recept så tänker man att det där skall man göra men så har man glömt i vilken tidning receptet fanns.Ha de gott i helgen.

Margot sa...

Kul och fyndig tolkning!
Ha en fin helg!
Kram

Charlotta sa...

Baksidor i den bemärkelsen är väldigt inspirerande. :)

bokhyllan sa...

Hihi... en riktig toppentolkning!

Kram

anemonen sa...

Det där var fyndigt av dig. Gillas

Christina sa...

Har kikat runt lite! Vilken rolig tolkning!/Hälsningar Lila-Christina